08 november 2007

1a seriösa:)

Känns ovant att skriva här. På ett helt okänt ställe. Men det är väl bara för man e ovan o har varit så hemma med lunarstorm. men men dags att gå vidare.
Idag har det varit kalas i Fridlevstad för mamma. *viska* Hon fyller 42 (tror jag) hmm född 65.. Jo men då stämmer de.. Åhh man har så mycket i huvudet nu hela tiden.
Har en relativt stor tenta på onsdag i Medicinsk Grundkurs. Jag har inte riktigt kunnat hänga med i tempot som vi brukar hålla. Dels för att jag har haft fel bok och dels för att barnen varit hemma från dagis tis-tor denna veckan.. Men i morgon ska de dit i 7 timmar så jag ska kunna plugga satan då.. Jag har även en stor uppsats eller vad man ska kalla de för som ska vara inlämnad innan måndag.. But Heey.. De fixar väl jag:P
Har även fått reda på resultatet av tentan som jag gjorde i onsdags.. Blev ganska förvånad åt det bättre hållet så att säga... Fick godkänt!!! Tjoho!! Kanske inte mycket o skryta om men det provet kändes som jag fuckade upp helt och hållet så det blev lite av en lättnad när jag såg att jag faktiskt hade klarat det..
Sen hela helgen kommer bestå av plugg,plugg,plugg... Ska se om Jessica(barnens faster) och Janeth(barnens farmor) skulle komma på lördag. Hade varit riktigt kul o fått träffa dem igen. Janeth har vi inte träffat sen vi flyttade från Nybro o de va ju i februari. Jessica har jag inte träffat på nästan lika länge heller. När de har varit nere o hälsat på så har jag oftast jobbat eller varit iväg.. Tråkigt nog... Men men ska bli kul o slippa tänka på denna förbannade skolan för en stund..

Jenny o jag ska försöka gå på bio nästa vecka med.Lite Cred för att vi faktiskt är duktiga! Det lutar nog åt att vi ska gå på "På Smällen"... Någon som sett den som vet om den är sevärd??

Nu sitter jag o väntar på att rickard ska bli klar med filmen så vi kan kolla på den innan det blir dags för att nana kudden..
Ska kolla på "Good Luck Chuck" men Jessica Alba... Så de blir till o dreggla:P O Nej jag är inte lagt åt något annat håll än åt rickard men om jag skulle byta läggning för någon så är det för hennes skull för jag tror inte det finns någon tjej/kvinna i världen som ser så bra ut som henne...

Ska nog bre mig ett par mackor med tror jag...

Kommentera gärna vad ni tycker om bloggen:)

Keep in touch

PussPuss

Inga kommentarer: