09 november 2007

Har känt mig konstig hela dagen. Pluggandet har inte funkat alls.. Jag har suttit och lärt mig helt fel grejer nu.. Sen när ja skulle sätta mig och försöka läsa igenom det rätta så fastnade lixom ingenting.. Börjar känna stor press nu. Har bara 4 dagar på mig att lära mig innehållet på ca 130 sidor eller nått.. Som sagt det börja starta lite panik, vet inte om de kan ha o göra med att jag känner mig blockad:S??
Hade jag inte haft Jenny hade jag nog gett upp nu. Tur man har någon nära man pluggar tillsammans med..

Ska se om mamma o pappa kanske kan ha någon möjlighet att ha barnen någonting i helgen så jag kan koncentrera mig lite...

Fick dagiskorten idag med.. Så superfina. Blev så stolt över mina barn:) Syskonkortet blev helt underbart. Bägge sitter och storler och håller varandra i handen.. Tänk om de kunde visat den kärleken hemma:)
Tänkte jag skulle ta o lägga upp bilderna på min bilddagbok i morgon...

Annars idag har jag bara tvättat och försökt att känna mig lite avslappnad så jag kan ta nya tag i skolan och inte försöka tänka att det är så lite tid...

Nu blir det mys med max så han kan somna.. Ska kolla på Good Luck Chuck idag istället, blev så sent igår.

Ha de super
Keep in touch

pusspuss

Inga kommentarer: