10 november 2007

Dagen till ingenting


Har lagt upp massa bilder på barnen med deras dagis kort nu:) Är så stolt över dem så jag måste få skryta lite... http://sabbe7000.bilddagbok.se/ ni får gå in där o kika lite:) Jag har inte kommit på hur jag får upp bilder här än så ni får hålla till godo med dem så länge... Allt tar sin lilla tid innan man kommer in i hur man ska göra...

Dagen idag har gått åt till att typ inte göra någonting.. Jenny och Jag beslutade idag för att skjuta upp tentan i en vecka.. Bägge två känner att det är alldeles för mycket att kunna lära sig på så kort tid och vi vill verkligen gå in där o kunne veta att vi faktiskt har chans till ett VG eller i bästa fall ett MVG eftersom det är det vi duktiga tjejer sikta mot i alla ämnen..
Har kollat på nästan hela säsongen av Ghost Whisperer idag med.. Japp jag ljuger inte jag är tvseriers idiot.. Du vet så där när man kan drömma sig iväg o bara för ett par sekunder faktiskt känna att man är där på plats.. Hmm eller så är det bara jag som är så där liiiite skitzofren.. Men en underbar känsla är det iaf...

Kändes skönt att prata av mig med dig idag Jenny.. Detta om pengar o det.. Det känns som att det faktiskt bara är dig jag kan berätta en sån sak för, känns ganska generat att prata om det med andra, vissa tycker bara synd om en o andra säger något i stil med: Jaha så hade det inte varit om rickard inte hade jobb.. Du muntrar upp mig o säger att det är bra att ta slut på maten hemma:) Hihi du är underbar... Helt enkelt min ängel när man är nere...

Max o jag gick o handlade lite innan. Skulle ha mjölk så vi kunde dricka oboy, sen köpte ja 3 chokladkakor till max...Men ingenting till oss.. Känner mig ganska stolt att vi inte ätit godis på så pass länge, visst kakor ha vi ätit när vi fikat men inget riktigt godis.. nu när jag känner sug efter någonting så smäcker jag 3-4 nyttiga knäckebröd istället... Så Stolt!!

I morgon ska jag o barnen hem till Mamma o Pappa o äta kroppkakor.. Åhh gud pappas kroppkakor.. mmm de finns nog inget som är så gott.. sen ska man ha smält margarin,lingon o vit sås till, åhh det bara rinner i munnen på mig nu...

Funderar på att köpa dessa byxorna när pengarna kommer: http://www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx?prodid=743770&color=457077&file=ProductImages/S0000005955092_F_W40_070828144952.jpg
Är inte riktigt 100 än eftersom jag aldrig bruka använda några andra byxor än jeans eller mjukisbyxor.. Men jag tror att dessa blir jättefina så som jag hade tänkt mig...
Mmm vi får väl se:)

Jenny o ja (eller jenny egentligen) pratade om att åka upp till ikea med.. helt själva utan man eller barn.. Utan bara strosa runt o titta på det vi vill se o bara mysa lite.. De tycker jag låter helt underbart...

Och Jennica jag är ledsen om du fick byta bort din blogg sida.. haha faller för grupptrycket Hihi:)
Men ja kommer läsa dig blogg iaf så det är bäst för dig att du skriver mycket och ofta..

Nu ska jag återgå till Ghost Whisperer... Fan vad jag med önskar att jag kunde prata med de döda för en stund.. Eller Gaaah, ganska creepy om de skulle stå där en natt bredvid sängen o stirra på en.. Hmm glöm de ja skrev innan:)

Puss och godnatt

Nej men titta jag lyckades faktiskt att få in en bild.. åhh jag överträffar min förmåga varje dag:P
Men visst är de underbart söta...
Puss igen

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe vilken söt bild =)