12 november 2007

Jobbintervju:S

Igår gjorde jag en jobbansökan till ISS TraffiCare, som jag hittade på Arbetsförmedlingens hemsida, mest på skoj tror jag samtidigt som vi är i behov av pengarna nu innan jul.
Detta skickade jag in vid 23:30 igår kväll.. Idag vid 14:30 ringde en trevlig man/kille o sa att de va intresserad av att träffa mig redan på fredag:) Sen frågade han om jag va intresserad av en fast tjänst.. Jag sa att jag va intresserad av allt, de sökte nämligen 1 fast, 1 sjukvik och 3 timanställda. De två som va på schema låg på 93% bägge två... Hmm får se hur de går på fredag då..
Jag har fruktansvärt svår för detta med intervjuver, va på Arbetsförmedlingens arbetssökar kurs i hopp om att de kunde lära mig lite-eller inte, att sitta o prata för mig själv och hur duktig jag är o att det jobbet skulle verkligen passa mig.. Hrm.. inte riktigt min stil.. O andra sidan hur ska man kunna prata för sig själv när det gäller att städa tåg??? Haha jo men visst.. Hoppas att det blir något jobb iaf så vi får in lite mer cash...


Annars har det inte hänt så mycket under dagen. Ida var här uppe o drack lite kaffe o hämtade sin bok som hon så snällt lånade ut till mig inför Medicinsk Grundkurs..
På tal om medicinsk grundkurs så ska vi inte ha provet förrens nästa onsdag istället, så allt har lagt sig lite nu så nu sjunker det in lite bättre...

Nej nu ska ja fjäska för Mathilda så hon kan köra rickard o köpa kaffe innan jag kreverar!!!

Update senare

PussPuss

Inga kommentarer: